Visste ni...

att jag vill köpa hus
att jag har världens finaste son
att min senaste kyss fick jag av Albin
att jag lyssnar mycket på tv, den står alltid på i bakgrunden hemma hos oss
att jag funderar på hur jag någonsin ska vilja börja jobba igen
att jag pratar ofta innan jag tänker, vilket kan sluta illa ibland 
att jag inte gillar skitsnack, ändå gillar jag att skvallra lite
att min första riktiga kyss skedde hemma på flickrummet med en kille jag inte ens gillade bara för att få det överstökat
att jag avskyr människor som inte gör annat än gottar sig i andras liv
att kärlek är det bästa som finns
att jag gillar att knyta nya bekantskaper och känner snabbt när det är rätt
att jag alltid kommer att tänka på och sakna Lucas
att jag är förälskad i Albin, vissa dar jättemycket och andra dar lite mindre ;)
att sist jag grät var den 4 mars
att min mobiltelefon är upphittad på Gatufesten & det är nog dags att byta
att när jag vaknar på morgonen så väger jag mig
att innan jag går och lägger mig smörjer jag alltid mina fötter
att jag just nu tänker på MAT
att i morgon kommer jag längta efter Alfred som sover hos farmor inatt
att jag hoppas att vi kan enas om vart vårt blivande hus skall ligga 
att jag verkligen vill leva resten av mitt liv tillsammans med Albin ♥



Denna lista stal jag av Nikita....
Nu vill jag att du snor den av mig :)

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Jag stal den :O)

2010-05-13 @ 21:51:02
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Marie

Stulen :)

2010-05-14 @ 07:14:35
URL: http://marienorberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Det låter skönt att vara så förälskad fortfarande, det är inte alltid så enkelt...



Hoppas ni har det super hela familjen!



Kram från en seg bloggare :-)

2010-05-14 @ 13:56:22
URL: http://hundmamma.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Kanske stjäl den imorgon...

2010-05-14 @ 15:14:26
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0