Vinnaren är dragen!

Vilken underbart mysig fredagkväll!
Varit i stöde på kalas, vad Alfred har gått på vet jag inte, men uppåt var han iallafall =)

Imorrn ska vi bara vara hemma och leka, förhoppningsvis lyser solen på oss så att vi kan vara utomhus!

Vinnaren i tävlingen om solskyddet är nu dragen och det blev Ellinor,
stort GRATTIS till dig!
Du får ett mail av mig inom kort!

Nu ska jag hälla upp ett glas rödvin och njuta av tystnaden som infunnit sig ;)

Kram Kram

Och ni som inte vann, deppa inte för det kommer minst två roliga tävlingar till med samma tema :)

Kommentarer
Postat av: Titti

Häärligt! Själv tog jag å smakade Bacardin :) Helt ok...Skulle vilja tillsätta liiite kolsyra dock..Modell sprite kanske?

2010-05-22 @ 09:37:52
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

titti: sodastreamern?

2010-05-22 @ 11:59:11
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0