Vänner man mår bra av...

...ska man vara rädd om.
Oavsett om det är gamla eller nya bekantskaper!

Hade en fantastiskt trevlig kväll igår.
Var lite putt när vi fick ställa in festen, men vi bjöd hem Anna & Crille på grillat hos oss istället. Sen fick även Petra och Joel en inbjudan, deras son har ju redan Affe smittat ner så det kändes okej!
Vi grillade massvis av gosaker, drack (massvis) med gotta och när barnen somnat så spelade vi vuxna buzz!
Vi fick alltså en mycket trevlig valborg trots allt, med underbara vänner ♥

Idag har vi legat som två döda sillar här hemma, trötta och sega... Kan inte förstå varför? Undra om det beror på att jag aldrig dricker alkohol så kroppen är ovan ;)

Vi klädde iaf på oss och åkte hem till Petra o Joel på kaffe en sväng plus att Affe fick leka med sin polare!

Nu är pappan i huset och pillar på sin hoj och jag degar med en skål nötter!
Är våldsamt sugen på en pizza idag men det lär nog bli en sallad istället.
Appropå pizza så hörde jag att de fått tag i den där killen som sextrakasserat kvinnor via sms nu, han jobbade visst på pizza Palermo. Sjuk jävel!! 

Nä, nu ska jag äta lite mer nötter!




Kommentarer
Postat av: Maria Ö

var liggen den pizzerian?

2010-05-01 @ 17:41:03
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Alnö!

2010-05-01 @ 18:16:47
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Jag håller med! Goda vänner växer inte på träd!! Hoppas ni hade mysigt!

2010-05-02 @ 06:22:28
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0