Sovmorgon!

Inatt kom Alfred in till oss, varm och svettig!
Han har sovit oroligt och sov ända till kl kvart över tio.
Hoppas verkligen inte att han håller på att bli sjuk nu, det finns liksom inte utrymme för det i helgen!
Förhoppningsvis är det tänderna för han verkar då pigg än så länge =)

Jag ska jobba hela denna helg och min sambo ska köra motorcykel så Affe ska få sova hos faster Ihrene på lördag. Jag måste då säga att han har en fantastisk släkt som alltid ställer upp när vi behöver det. Det betyder en hel del att jag kan få jobba lite nu innan vi drar utomlands. Stort tack till alla som hjälper oss!!

Nu ska jag och gullefjun käka frulle!

På återseende!!

UPDATE: Frullen slutade med kaskad-spyor så vi kan nu konstatera att han inte är kry... Men han kräks ju alltid när han får feber och det är inte magsjuka!

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Trist....

2010-05-28 @ 17:06:18
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0