Sommarvärme!

Nu är det verkligen sommarvärme ute, ljuvligt!!
Alfred mår bättre idag, ingen feber men snorig. Äter bättre än tidigare dagar också, så det går åt rätt håll. Idag har vi inte gjort många knop alls. På förmiddagen tog vi en prommis med nya vagnen, härligt att inte behöva släpa på så tungt. Affes trivdes bra i den och somnade snabbt =)

Sen fick vi besök av Nikita och Albin som kom och fikade med oss ute i trädgården :-D

Nu sover Alfred igen och jag ska ta och göra mig klar för en kväll på psyket.
Ska se om jag hinner stanna till och handla hem lite plant innan jobbet, sen ska jag storhandla mat på vägen hem! Skönt att få göra det utan barn faktiskt.

Glöm inte att tävla om badbyxor och badskor från ImseVimse,
tävlingen avslutas imorgonkväll!

Åsså skulle vi bli jätteglada om ni vill rösta på Affe i Vi Föräldrar-tävlingen :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fin bild!

Jag har röstat!

2010-05-31 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0