Sommarlov!

Snart är det sommarlov för alla skolbarn, tänk att jag nästan är avis, trots att jag varit ledig i över 1½ år ;) Men det är den där förväntansfulla pirriga känslan som saknas...

Hur som haver så verkar inte riktigt sommarvärmen komma, det är varmt men inte sommarvarmt... Satt nyss på nätet och letade efter snygga jeansshorta till Affe, sen gick jag in på yr.no för att kolla in veckans väder och så insåg jag att det inte direkt är någon större panik...


Idag har vi inte gjort många knop alls.
Vi har varit ute och lekt, rensat lite ogräs, städat upp efter sval-bona som vi så grymt rev igår (och nej, inga ägg fanns i bona), promenerat en kort sväng, pysslat om syrrans katt, helt enkelt bara softat. Hur skönt som helst, och det kan vi behöva för imorrn är det späckat schema igen...
Avslutning på öppna fsk på förmiddagen, Birsta med svärmor på eftermiddagen, inredningsparty hos Nikita på kvällen!!

Fick ett mycket trevligt brev med posten idag :)
Det var snälla Anette på ImseVimse som skickat Alfred ett par snygga badbyxor och ett par badskor, nu kommer vi utan tvekan att vara hotta på beachen i sommar, eller ja okej då, Alfred iallafall ;)
Bilder när de sitter på kommer bara värmen behagar komma först =)
Tusen tusen tack Anette!!
 

Nu ska jag packa minikånken och göra den klar inför utflykt nr1 imorrn,
då slipper jag det momentet imorgonbitti.

Sov gott alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0