Mysdagar!

Vi bara myser om dagarna vi, jag bävar för den dagen då det är dags att återgå till jobb...
Hur hann jag med att jobba förr i tiden??
Hur går man tillväga för att få bli en rik? Jag vill gärna vara en rich bitch som aldrig mer behöver tänka på vad saker och ting kostar, kunna unna mig utan att bli black i slutet på månaden.
Det sägs att pengar inte gör en lycklig, men visst sjutton skulle det underlätta =)

Igår var jag iaf på Nordljus-party hemma hos Nikita, några fina ting fick följa med mig hem =)
Supertrevlig kväll, synd att man inte gör sånt oftigare. Bara träffs och fikar en kväll alltså, att det måste anordnas ett party för att man ska få ändan ur...

Idag har vi varit på drakis med mamma/mormor och kusin Emilia, kul kul...
Efteråt gick vi på IKEA och åt lunch innan det bar iväg till Birsta. Bytte ett par skor som Affe fick av farmor igår, köpte saltvattenspray till mitt hår och lite småkrafs från IKEA.

Nu har vi haft besök av Nikita och Albin också, kul med spontanbesök :-D

Just nu skriker magen efter mat, men sambon verkar jobba länge idag så jag går och gör mig en omelett. Borde nog åka och storhandla ikväll, det är så att råttorna hänger sig i skafferiet, och då är det illa... Det ser fullt ut, men det är inte mycket av det som jag och Abbe kan äta av... Nä, dags att fylla på förrådet med mat!!

Ikväll ska jag avsluta tävlingen med solkläder också, spännande. Rekordmånga som varit med vilket är superkul! men än hinner du vara med om du missat den =)



Kommentarer
Postat av: Annsofi

Vart himla nyfiken, varför har man saltvatten i håret?

2010-05-26 @ 19:50:14
URL: http://thepoff.wordpress.com/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Annsofi: För att få en matt struktur, samma som om man använder vax, gele eller vad man nu vill ha. En stylingprodukt =)

2010-05-26 @ 20:04:36
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Annsofi

aaah haha jag tror jag börjar bli gammal. Har inte koll på nåt längre.

2010-05-26 @ 20:18:49
URL: http://thepoff.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0