En lycklig vinnare!

Nu har jag med hjälp av Random.org dragit en lycklig vinnare i den underbara tävlingen med Sunmate!

Denna gång föll lotten på nr 3, alltså Sandra med bloggen lilla-knyttet.blogspot.com!

Stort grattis till dig och hoppas att ni kommer att få god användning av dessa kanonkläder!

Ett mail kommer till dig inom kort!

Ni andra ska givetvis inte ge upp hoppet, utan var med i de två andra tävlingarna istället så kanske det är er tur nästa gång :) Ni hittar dom under min kategori Mina Tävlingar!

 


Kommentarer
Postat av: Annsofi

Grattis!

2010-05-26 @ 21:30:40
URL: http://thepoff.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Hurra va skoj!

Detta gjorde verkligen min dag och kommer att användas flitigt.

2010-05-27 @ 13:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0