4 Maj

Visst är det märkligt att det är den 4 maj och det snöar och är svinkallt ute...
Förra året detta datum så var det stekhett ute och jag hade fullt upp med att jaga skugga till lilla Alfred. Idag är det ingen fara att ungen svettas ihjäl iallafall!

Imorse var det kämpigt hemma, han vaknade sjukt tidigt och var övertrött redan vid åtta. Vägrade sova så jag slängde ner han i vagnen och gick in till Matfors och handlade lite. Bra för stegräknaren var det, men inte somnade han i vagnen heller utan slocknade när vi kom hem i sin egna säng!

Appropå stegräknaren så måste jag tacka Emma för tipset om att man kan omvandla övriga aktiviteter till steg. Hittade en bra sida här!

Vi har hunnit med lite besök också, det var Nikita och Albin som kom och hälsade på. Supertrevligt! Alfred är ju så otroligt imponerad av stora barn och Albin var så snäll mot han!

Bjuder på ngn bild som jag lyckades få in i datorn med hjälp av lite trolleri ;)


Svårt att fånga bägga grabbarna på samma bild ;)


Busen med snor under näsan!


Fina Albin!

Nu ska jag ta tag i någon mat till mig....

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du är så duktig! Stolt kan du gott och väl vara..



Affe var otroligt likt dig på snorkortet;o)

Så söt så..



Snö? men fy tusan..

Här har det varit gastade sol och fågelkvitt men jag gissar att vi får eran skit väder imon..



Sov så sött och ta hand om er..



Kram

2010-05-04 @ 20:44:59
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: dessi

Ja man blir inte klok på detta väder....fast i dag ser vi solen :)

2010-05-05 @ 11:01:39
Postat av: ErikaÖ

Ja man kan omvandla allt till steg. Skitbra!

2010-05-06 @ 08:58:42
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0