What a day

Alfred har sovit USELT inatt, sovit extremt oroligt och pratat/gnällt i sömnen samt snurrat som en propeller. Imorse tog jag tempen på han och visst hade han lite feber... Messade lite med Nikita och bestämde till slut att jag skulle åka på dagens dejt ändå, Affe var ju pigg och på gott humör.

Han var kanske inte alldeles lik sig (gnällig) på träffen men inte alldeles olik sig heller...
Träffade fyra underbara mammor och några barn.
Så otroligt kul att få ett ansikte på sina "bloggvänner". Och ni som känner mig vet att det inte riktigt är min grej att slänga mig in i nya bekantskaper (är ganska blyg) men detta ångrar jag inte en sekund.
Jag har alltså tillbringat min dag med Nikita, Muppsan, Sanna och TantUlrika

Så tack för en kanontrevlig dag tjejer =)

Väl hemma igen så fick A feber igen och nu ligger han däckad, hoppas att de övriga barnen klarar sig.... Jag tror att det kan bero på tandsprickningen så vi får hoppas på det!

Tyvärr har jag varit utan kamera idag så jag får helt enkelt sno bilder av Sanna =)


Madde, Amanda och Alvin


Nikita med lille Alvin


Affemannen o Jag


Ulrika


Nu ska jag kika på Halv åtta och dricka kaffe =)


Tack för mig på ett tag!



Kommentarer
Postat av: Nikita

men fyfan vilken bedrövlig bild på mej!



tack för idag , var så kul att du å affe kom!!

2010-03-29 @ 19:49:33
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0