Sömn

Vissa nätter är betydligt roligare än andra....
Inatt har Alfred vaknat minst en gång i timmen och varit ledsen. Vid ett fick han komma in till oss för att jag trodde i min enfald att jag skulle kunna sova lite bättre då. Så vart det givetvis inte... Tänk att en sån liten människa tar så mycket plats i sängen!

Idag skiner solen igen, helt underbart. Man blir glad i hela kroppen. Ska ut och suga i mig allt d-vitamin jag kan komma åt ;) Vi får besök av Anna-Karin & Molly idag :-D

Har en himla massa bilder att bjuda er på, måste bara vattenstämpla dom först. Gillar inte att ha bilder ute utan stämpel. Finns så gott om idioter där ute!


Nu ska jag och min lilla onge klä på oss innan gästerna kommer :-)


Ut och njut solen du med!!


Kommentarer
Postat av: nikita

härligt med sol, dock verkar den ha glömt att lysa över stöde, för här är så molnigt som det kan bli!

2010-03-09 @ 10:29:18
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken härlig blogg du har! Jag fick en son på nyårsafton och gillar att läsa andra småbarnsföräldrars bloggar. Ha det så bra!

2010-03-09 @ 11:09:04
Postat av: madde

hoppas att ni har haft en härlig dag!

2010-03-09 @ 12:18:35
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0