Ljuvlig dag!

Ännu en underbar dag...

Anna-Karin och Molly kom imorse, vi tog oss en lång prommis med vagnarna. In på pysens och kikade, försökte övertala ägaren att plocka hem lite nya märken, hoppas hon nappar :-)
A-K hade med sig köttfärs så vi snodde ihop en köttfässås til lunch. Molly uppskattade maten och åt dubbla portioner, Affe vägrade och åt banan... Tror han har mycket ont i munnen för ingen mat går ner nästan och han är ju allt annat än på toppenhumör :( Vi får väl hoppas att det är snabbt övergående!

Hyss hittar han iaf på när han får chansen. Imorse ringde telefonen så jag lämnar A i köket för att gå och svara, sa till A-K att han nog hittade på hyss i köket för det var knäpptyst, smyger på han och vad ser jag....

En kille som klättrat in i diskmaskinen, det är verkligen favoritplatsen på jorden just nu!

Trots att Affe varit gnällig så har dagen varit mysig.




Bjuder även på en bild då min karl ska skotta tak =)


Ikväll har jag tränat igen, blev ett cirkelpass. Körde musten ur mig! Kul att utmana sig själv =)

Nu ska jag sova, imorrn är det badhuset och bvc för ettårskontroll!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Gött att köra skiten ur sig!

2010-03-09 @ 21:50:44
Postat av: Nikita

vi kanske kan ses nåt alla framöver =) ?



då jag var nere idag blev de knäpptyst då sprang ja upp och möttes av att albin dragit ut lådan i vårt vardagsrumsbord och stod I lådan ... det var bara tur bordet inte gick sönder å albin ramlade i golvet :P



å du , smart karl du har som tar på sig sele då han ska skotta taket, vår granne skottade taket å fick hela snölasset på sig ramlade ca 5m så han bröt båda benen och en hand, för 2v sen :/



kram

2010-03-09 @ 22:16:33
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin & Molly

Tack själv för en jätte trevlig dag!



Kramar från oss!



Nu hoppas vi på att få främmande av er snart=O)!

2010-03-10 @ 10:37:46
URL: http://annakarin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0