Jag bara lovar å lovar =)

Jag lovar roliga och bildrika uppdateringar, men den uteblir dag ut och dag in *shame on me*

Helgen har varit ganska ointressant så det är inte allt för mycket att blogga om heller för den delen :S

Fredagen - Långprommis med vagnen med syster o Tildisen, mådde dåligt så träningen blev inställd, fredagsmys med sambon (dvs halvsova i en soffa framför lets dance).

Lördagen - Jobba dygn (klämde in en långprommis även då). Otroligt hängig, går på alvedon hela dygnet...

Söndagen - Städat, tvättat, babysimmat, bakat pizza. Mår lite bättre!

Tre tänder (hans första) har spruckit fram på junior denna helg så det är kanske inte konstigt om han väljer att vara kinkig... Men vi måste verkligen träna på att leka bättre utan mamma, för mammig är väl bara förnamnet och skitjobbigt-för-mamma är då efternamnet! Sa faktiskt till Abbe idag att jag önskade att Alfred kunda hitta på mer hyss och rackartyg, för då gjorde han ju iaf nåt annat än att klänga på mig... Abbe menade att jag kommer ångra det uttalandet ;)

Nu ska jag sova, är sjukt trött efter denna helg!

Kram på er som troget besöker min icke uppdaterade blogg :-)



Kommentarer
Postat av: Titti

Inte konstigt att han varit kinkig...Men jag håller med..Det är jobbigt när de är mammiga i överkant..Ha en bra dag! Kram!!!

2010-03-22 @ 05:44:13
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Kram

2010-03-22 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0