Bildlösa inlägg

Tyvärr kan det bli en hel del bildlösa inlägg från mig :(
Har formaterat min dator så den är tom på bilder, men värst är faktiskt att mina usb-portar verkar slutat funka så jag måste till doktorn med datorn och skaffa nya. Och utan usb-portar får jag inte in bilderna i datorn :(

Men helt utan blir ni inte, för jag har precis lärt mig mobilblogga ;)

Dagen idag har varit bra. Alfred var gnällig på förmiddagen men han är ursäktad med det tandköttet, det är nu totalt SEX tänder som kommer samtidigt... Klart som f*n det gör ont!
På eftermiddagen åkte vi och hälsade på hos mina förra stallägare. Där blev Affe på ett strålande humör när han fick leka av sig med Lokes alla leksaker. Otroligt kul att träffa hela familjen igen =)

Nu har jag tv-maraton och frossar i riskakor, skitgott!!


Kram o gonatt på er

Kommentarer
Postat av: Titti

Stackarn.Klart han har det jobbigt då! Kram på er!

2010-03-24 @ 05:54:18
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Stackarn, sex st...

2010-03-24 @ 09:06:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Fatima/Caroline

OOO Vad han måste ha ont =( 6 ST!!! Här hemma är det också riskakor och majskrokar som gäller... för mig alltså =)

2010-03-24 @ 10:40:33
Postat av: Sofia o Hugo

Men stackars lillgubben då! :/ Å imorrn blir det inget äventyr utanför hemmets stilla vrå - Hugo har ögoninflammation på båda ögonen.... :(



KRAM PÅ ER

2010-03-24 @ 11:20:05
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Anna S

Bättre bildlösa inlägg än inga inlägg alls ;)

Nu var det alldeless för länge sen vi sågs.

Kram

2010-03-25 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0