Vovve i familjen!

Idag är vi med hund hela dagen.
En irländsk setter vid namn Lukas kom imorse och ska stanna hela dagen.
Vädret är fint idag så vi ska nog försöka vara ute så mycket som möjligt =)

Ska börja skrapa altanen när Affe sover lunch så att jag kan börja måla snart!
Skrapningen måste vara det tråkigaste av allt :S

Hoppas för övrigt på en bättre dag med Affe idag, kanske var det magen som spökade igår? Han gjorde ifrån sig igårkväll rejält och var sedan en glad gosse! Idag verkar humöret på topp, om det beror på hunden eller annat låter jag förbli osagt!!

Har köpt ny gröt till Affe, han kräks nästan när den kommer in i munnen...
Jag tyckte den lät god, men t.o.m hunden ratade den ;)





Det gick inte att kommentera i senaste tävlingen, men nu är det fixat så tävla på =)

Själv så är jag sugen på strandskon, ser ut att vara en rejäl sula på den.
perfekt när vi ska utomlands till hösten :)
Strandsko

Eller varför inte POP-linnena från second hand-avdelningen?
PO.P linne med röda kantband

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi, Freddie fick precis sånn gröt när han fyllde ett. Först köjdes han sedan spottade och fräste och till sit tokgrina han tills jag tagit bort skålen och kom med hans "vanliga" gröt.

Hoppas du hittar nån bättre gröt till lillen!

Kram!

2010-06-02 @ 21:16:14
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Sanna

Å sånt där linne hade Oskar fast med marinblå kant då han var nyfödd.. Åh nu blir jag lite nostalgisk... Hörde att du o N skulle till nordljus på Fredag, håll i penningarna bara;) Dax att ses snart?!

2010-06-02 @ 21:52:00
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0