Vad är väl en bal på slottet?

Har jobbat ett dygn nu, inte alls lika kul som att få gå på lokal med brudarna.
Men idag känns det bra, det antar jag att det inte gör för de andra ;)

Ska iväg igen och jobba natten, bara hem och vila lite emellan.
Skönt att dryga ut föräldrapengen lite. Det behövs!!!

Finns hål att fylla lite här och där, men så är det väl för de flesta.
Pratade med kollegan imorse om hur kul det skulle vara med mycket pengar, sen kom vi fram till att vi har det egntligen ganska bra. Man ska nog inte klaga. Det går runt varje månad. Vi är friska och lyckliga, med tak över huvudet och mat i kylen. Det finns dom som har det värre!

Och snart fyller jag år, blir inte direkt yngre... Slutade iofs fylla år när jag blev 31. Det tycker jag är en bra ålder. Så där tänker jag stå kvar ett tag till. Många brukar sluta vid 27, förstår inte riktigt varför! Önskar att jag börjat blogga tidigare så att jag hade kunnat kolla in vad jag gjorde när jag var 27. Men då höll jag knappast på med datorn som idag. När jag gick i nian hade jag skrivmaskin på schemat, det ni ;)

Denna dag ska jag fylla med tvätt, städ och lite samvaro med familjen!
Hälsa på storebror Lucas ♥ på kyrkogården och sedan en sväng till farmodern :)


Ha de gött!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skrivmaskin ja... Det hade jag totalt glömt bort! Alltså är vi född på stenåldern... NÄSTAN!

Ha en fin dag!

/Johanna

2010-06-23 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0