Kallt och ruggigt!

Det är ingen värme alls idag...
11 grader och småregn. Hade tänkt att stanna inne och mysa hela dagen men måste ta en prommis in till byn och rasta Mias vovve. Perfekt då Affe ändå behöver få sova lite och jag röra på mig!

Borde ta tag i lite ärenden... Men orkar inte.
Så efter prommisen så tar vi på oss mysbyxan och tänder ljus inne.
Önskar att jag åt kolhydrater för då hade jag även slagit till på en pizza,
men något annat gott ska vi nog kunna ordna ändå.

Albin och min pappa ska tydligen åka och handla motorcykel i Sollefteå till pappa ikväll, så vi är lite solo här hemma.

Hissgardinen blev sååå fin!!

Kanske bjuder jag på bilder ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0