Underbar dag samt en vinnare =)

Vilken dag vi haft!

Började med en lååång prommis tillsammans med Petra o Samuel, superhärligt väder blev det innan vi var klara också :)
Hem för lite lunch och besök av Nikita och Albin, tusen tack för leveransen ;)
Som om jag inte hade fått nog av sällskap så kom Petra förbi och hade en soft kväll med mig, vi frossade i svenska jordgubbar med vispad grädde och kollade in lite kungliga bröllopsnyheter, haha!

Tack för en mycket härlig dag/kväll tjejer!

Att ofta vara ensam hemma går så mycket lättare när man har fina vänner,
men visst saknar jag pappan ibland ;)




En vinnare av tävlingen har vi också!

Jag har slumpat som vanligt och denna gång blev det lott nr 32



Grattis till Anna - mamma till Troy

Ett mail kommer till dig inom kort!

Ännu ett stort tack till barngrottan för ett mycket trevligt samarbete :)

Kommentarer
Postat av: Nikita

haha frossat jordgubbar, blev det inge måla altan alltså :O

2010-06-16 @ 06:20:13
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Haha, näää inget målande alls :)

2010-06-16 @ 08:57:34
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0