Sommar, sommar & sol

Jisses vilket väder vi har haft idag!
28 grader stog termometern på när vi åkte hem från badet idag!
Inte direkt så att jag klagar ;)

STORT TACK till Sunmate, ImseVimse & Babysimshopen för Alfreds outfit!
Tyvärr glömdes kameran hemma, men jag lovar att gottgöra detta imorrn ;)

Vi har solat, badat, fikat och lekt hela dagen!
Tillsammans med skojiga människor!
Jeanette&Elsa, Maria,Tilde&Emilia, Nikita&Albin och Anna,Aron&Selma.

Tack för en mycket härlig dag!!!!

Det står på klart.se att det ska regna imorrn,
gör det inte det så är jag på stödebadet igen :)

Då ses vi där va ;)


Affe och jag hos Nikita&Albin igår :)


Gullungen Albin!


Kommentarer
Postat av: Fatima/Caroline

Jobbar en vecka till sen henkar jag och ligan med på stranden!!! ;D

2010-06-29 @ 18:58:43
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Åh vad kul :)

2010-06-29 @ 19:25:24
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Nikita

skippa kalla marmen så ses vi på stödebadet imöra ;)

tack själv, klart vi gör det till en vana!!

2010-06-29 @ 21:06:43
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Frun

Skönt du glömde kameran :) Kul och ses!

2010-06-29 @ 21:29:05
Postat av: Pillargontanten

Inte helt fel att va ledig alltså, jag jobbar 6 veckor till, men kommer nog ändå inte till Stöde...

Annars hade du lätt kunnat få fotat mig, ny frilla och allt!

2010-06-29 @ 21:53:48
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0