Prommis!

Bestämde mig igår för att vi inte skulle göra någonting alls idag, men redan innan lunch så kröp det i kroppen på mig. Skickade ett mess till grannen som aldrig någonsin bangar en prommis :)
Tack för sällskapet Sofi o Kerstin!

Nu ska jag försöka att göra mig på en moussaka (utan potatis) till mig och Alfred, pappan i familjen befinner sig på bortajobb denna vecka.

Tryckande luft så jag skulle bli glad över lite åska faktiskt, det brukar lätta upp då!

Tror jag ska be en bön om sol och värme nu.... Hjälper det tror ni?


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag hoppas oxå på SOL & VÄRME...men den verkar aldrig komma... :(

2010-06-14 @ 14:57:48
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0