GRÅT och TÅRAR

En jobbig dag....
Alfred har gråtit hysteriskt precis hela dagen.
Matvägrar som aldrig förr igen.
Välling är allt som går ner :(
Kanske får jag överväga att ta en tid hos sveriges snabbaste barndoktor imorrn (dvs på matfors vc)!
Det är jobbigt för Alfred och det är jobbigt för mig....
Nu vill vi att pappan kommer hem så att jag får vila mina öron, ingenting hjälper :(

Med hopp om att han skulle sova begav jag mig ut mot Jysk för att handla lite nytt till altanen.
Alfred somnade givetvis INTE och jag fick snabb hjälp på butiken, troligtvis ville de bli av med oss ;)
Köpte iaf nya dynor till trädgårdsmöblerna, en vaxduk och en box till dynorna!

Nu får sommarvärmen komma =)







Nu får jag inte blogga längre för Affe....

Har vunnit en bloggtävling idag också, är superglad för det...
Det lönar sig att delta i tävlingar =)


En helt underbar hissgardin :-)


Kommentarer
Postat av: Nikita- mamma till Albin

ush va jobbigt med gnälliga barn, hoppas affe somnar å vaknar upp på ett strålande humör imorgon =)

ja kom på vi skulle ju åkt till erikshjälpen också på fre .. men dem hade såklart inte öppet då :O

typiskt.



kram

2010-06-01 @ 21:42:28
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas han mår bättre.

Våran lille matvägrar ständigt och jämt..

Vissa dagar tom välling.

Det är fruktanstvärt jobbigt.

2010-06-02 @ 21:22:03
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0