Flytten...

Fått många frågor kring vår flytt jag skrev om.
Den är inte speciellt märkvärdig och vi flyttar inte långt...
Ja givetvis flyttar VI och inte JAG, så tro inget annat :-)

Vi hyr idag en lägenhet i ett tvåfamiljshus, ett helt fantastiskt hus med det bästa läget och hyresvärdar. Men vi bor på ovanvåningen och har ingen balkong, nu ska vi byta lägenhet med mannen i den andra lägenheten. De är exakt likadana, det enda som skiljer dom åt är egentligen hallen och det är bla den jag vill åt.
Jag vill ha en större hall som jag kan dra in barnvagnen i + att den andra lägenheten har en stooor altan med utsikt över sjön!
Vår lägenhet är mycket finare, gillar inte alls färgerna nere (beige, brunt, caffe latte typ) men jag får leva med det för jag orkar inte börja om... tror jag. Kanske lite bara ;)

Vi har alltså inte köpt hus, vi har kollat på några men inget har kännts rätt.
Får vi flytta ner så är det ingen panik med hus förrän vi får tillökning i familjen och den är inte på gång ;)

Flytten, som kommer bli lite "hela havet stormar" sker om 7-14 dagar...

Har ni lite att göra så kom gärna och hjälp till ;)


Kommentarer
Postat av: Frun

Hi hi, låter som mina favvofärger det där!

2010-06-23 @ 22:10:22
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

haha, inte mina ;)

men du... Vart fan var du idag då? Hade förväntat mig ditt och frejas namn på startlistorna!!

2010-06-23 @ 22:13:52
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Åh vad roligt.. =) Kommer bli mycket smidigare med lilla grabben..



Ha en underbar flytt (Snart är ni i land) och en ha en underbar midsommar!

2010-06-24 @ 07:38:29
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: fatima

ÅÅÅÅåå så bra! Jag vill också flytta!!!! Tips om vart mottages gärna!! ;D Vi syns imorgon =)

2010-06-24 @ 07:47:49
Postat av: Sussilusen

Låter skönt med både stor hall o altan. Mycket grillat i sommar Alltså. Grattis

2010-06-24 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0