En räkmacka kanske ;)

Idag har jag bokat en dejt med min allra bästaste vän!
Vi ska till Galtström och ta en fika.
Ett otroligt mysigt ställe och perfekt för Alfred, där kan han springa omkring medans jag fikar utan att jag behöver jaga honom hela tiden :)

Det är skönt med riktiga vänner, och de ska man vara rädd om.
Man ska vårda sin vänskap, något jag tycker att jag kan vara dålig på.
Men med Titti gör det ingenting, hon blir aldrig sur för att jag inte ringer på några dagar, eller för att jag inte hinner träffas så ofta som vi egentligen skulle vilja. Och det är väl så en riktig vänskap ska vara? Kravlös men ändå äkta?!

Oj, vilket dravvel det blev här nu, haha!
Att jag ens orkade vara djup denna tid på morgonen, jag är imponerad över mig själv :)

Alfred väckte tuppen idag också, kul när man kollar på klockan och inser att den är halv sex och grabben är kvittrande glad... Bara att kliva upp :)
Nää, nu ljuger jag. För jag är en så slapp mamma att jag slår på tv´n, stänger dörren till sovrummet och låter grabben roa sig själv (i mitt sovrum alltså) medans jag vilar klart.
Jag som sa när jag var gravid att jag aldrig skulle ha tv´n som barnvakt... Det har jag nu, nästan varje morgon ;)

Nä, nu ska man plocka fam lite kläder och göra sig redo för en tur till kusten :)


Kommentarer
Postat av: madde

tv är bra "underhållning" vänner ska man vara rädd om och DIG är jag RÄDD om.



kramar

2010-06-17 @ 08:44:30
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Sofia o Hugo

Vad hände med de dagar han sov till 9-10? Halv sex är tiiiiidigt.... "/ Hoppas ni får en fin dag!! KRAM

2010-06-17 @ 09:46:33
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Sv: Men vad SKOJ att du anmält dig!! Men jag tyckte oxå att den andre verkade intressant..kanske tom bättre eller vad man ska säga. problemet var bara tiden..att det var på måndagar o "hela kvällen". Som det ser ut nu så missar jag isf 3 av 6 tillfällen..men med den vi anmält oss till så blir det "bara" 1 jag missar om jag inte lyckas byta bort den stunden så jag vet inte eller jag tror att den "förste" ändå blir bättre rent tidsmässigt för mig =)

2010-06-17 @ 11:16:15
URL: http://76.blogspot.com
Postat av: Titti

Tack för en härlig dag!! Mysigt att få tjusas med mannen ;) Å snacka skit med dig såklart! Affe samtalar ju inte så bra än :)

2010-06-17 @ 16:29:31
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Å visst är det underbart med "riktiga" vänner, o jag håller verkligen med dig om att dem ska man minsann vara rädd om...



Hoppas vi hinner ses nåt snart, är sugen på lite kaffesurr

2010-06-17 @ 21:13:29
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0