En lycklig vinnare =)

Ursäkta att jag inte hunnit med att dra en vinnare, men vi var utan dator på jobbet inatt och dagen har spenderats i solen istället framför datorn =)

Har haft en helt underbar dag tillsammans med tjocka släkten i Bergsjö idag.
Vi har varit ute precis hela dagen och alla har fått färg på kinderna =)
Benen är tyvärr lika vita fortfarande.... dags för spraytan kanske? Någon som testat och kan ge ett utlåtande om det??

Ska dra vidare på jobb nu igen men har nu slumpat fram en vinnare....


NR 60 är Nikita, stort grattis till dig!!

Maila mig din adress så ska jag se till att ni får er fina vinst...

Ett extra stort tack till Ludmilla på babysimshopen och Linnea.se för ett mycket trevligt samarbete!

Att gå på babysim med Alfred är bland det roligaste vi har gjort, sen tror jag att man har stor nytta av det i framtiden. Jag är själv inte vidare förtjust i att vara under vatten med mitt huvud, tycker det är otäckt. Men Affe är som en fisk i vattnet och med hjälp av dessa ringar så kan han faktiskt simma själv :)

Kan varmt rekomendera babysim till alla med små bebisar, det är värt varenda krona!!



Nu kallar plikten, vare sig jag vill eller inte =)


Kommentarer
Postat av: Linda Ström

Grattis grattis!

2010-06-05 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0