Barn och sambofri

Jag är nu barnfri, ända tills imorrn.
Jag är även karlfri, även det tills imorrn!

Jag har lämnat min son hemma hos Titti, han såg nöjd ut när jag åkte!
Finns mycket skoj att titta på där. Katter, hästar, fiskar, får + lamm, kanin och skogsmöss, inte illa va =) Har säkert glömt någon art också...

Alfred har verkligen inte varit borta hos barnvakt ofta, en helg hos farbror när vi var i stockholm, sen hos farmor några nätter då o då... Det är allt det! Men Titti har längtat och väntat så nu var det väl dags ;)

Jag ska åka och klippa håret hos Tant Grön innan jag svidar om till hästvänliga kläder och sticker till ridklubben för att vara funktionär på hopptävlingarna ikväll.
Läste nyss startlistorna och blev allt lite besviken när varken Sofie eller Fru Norbäck tänker närvara ;)

Nu ska jag åka till lokala korvmojjen och synda... en parisare med räksallad ska få slinka ner, hinner inget annat idag! Tar väl grovt bröd och skippar stripsen för samvetets skull ;)

Hej hopp på er!


Kommentarer
Postat av: Susssilusen

Jag har varit borta så jag har inte läst din blogg men jag har förstått att du snart ska flytta. Vad har hänt? Har ni hittat ett hus? Hur gick det med Alfreds fotomodellkarriär. Blev det nån framsida? Jag röstade iallafall

2010-06-23 @ 15:04:02
Postat av: Titti

Jaaa,det var på tiiiiden du lånade ut...

2010-06-23 @ 15:17:34
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, Fille är inte färdig vaccinerad än, och Frun har lagt tävlingskarriären på hyllan :(



2010-06-23 @ 16:22:04
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Snart kommer du att vara ensam utan att behöva greja barnvakt, då är det inte lika skönt, man bara oroar sig.... Tonårsmorsa :/ Passa på att njuta av din barnfria tid :O)

2010-06-23 @ 20:02:58
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Frun

Jag bojkottar hoppningen eftersom dom gjort om 90:n till "clear round tjaffs",Bed A eller vad det nu heter :)Saknar dock MRFs kvällstävlingar!

2010-06-23 @ 22:13:59
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen

skönt med lite egentid eller?

2010-06-24 @ 12:43:48
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0