Visst blev det bättre :)

Visst blev dagen bättre...
Affemannen har fått i sig mat och är på bättre humör. Jag har tyvärr inte fått i mig nåt ännu, men snart så :)
Vi har varit ute och lekt med Sara och Sally en stund, det är grannflickan och hennes kompis. Alfred gillar att hänga med stortjejerna ;)

Har gjort bra affärer de sista dagarna också, sålt en hel del grejer på Blocket.
Annonserna har blivit sålda inom nån timme... Det är ju superbra!

Nu väntar jag på en man som ska komma och köpa dynorna till trädgårdsmöblerna. Vi köpte ju dom bara för nån vecka sedan men har inte använt dom. Åsså köpte vi "nya" möbler i fredags och till dessa följde det med dynor :)

Nu när vi flyttar ner så känns det löjligt att bära med sånt som man inte vill ha kvar, då är blocket en superbra lösning ;) Har hunnit packa några kartonger idag också!!

Måste tyvärr ge oss ut bland folk idag, vi måste ta oss till Ica för att fylla på förrådet lite med lättsmält mat till mig, typ nyponsoppa och lite frukt! Nu är vi alltså inte magsjuka längre, men det har ju inte gått 48 timmar heller... Ser ni mig så får ni väl fly!!! För Affes del har timmarna gått!

Ps Maria. Jag klagar inte på värmen utomhus, bara inomhus ;)

Albin köpte hem en "fulfläkt" som jag kallar den. Den är ohyggligt ful, men jädrar vad svalt och skönt det blir av den... Inatt åker fulfläkten in i sovrummet =)

Kommentarer
Postat av: Marie

fläktar ÄR fula men otroligt skönt att ha dom när värmen slår till.

2010-07-05 @ 20:40:58
URL: http://marienorberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Ett måste under sommaren!

2010-07-06 @ 15:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0