Vilka dagar...

Vilka otroligt fina dagar vi har nu, helt i min smak :)

Idag har vi bara varit hemma, vi har badat i poolen och slappat. Det är skönt att göra ingenting ibland, och precis en sån dag har vi haft idag :)

Ska ta och packa inför jobbet imorrn, sen måste jag packa för att jag och Affe ska vara borta i tio dagar. Mycket packning blir det + att matstol och resesäng måste med till syster.
Om ni visste vad jag längtar...

Har nedräkning, precis som alla utlandsresande bloggerskor har :)
Kortast tid har jag kvar också, haha... Bara 4 dagar!!

Trivs otroligt bra i nya lägenheten också, en hel del kvar att göra. Ska tapetsera köket och en fond i sovrummet sen är det bara piffet kvar, det roliga :) Har många skojiga presentkort att spendera på just PIFF så detta kommer bli kanon!!

Nu ska jag ut och försöka tvätta min vita ryamatta med en piasavakvast och en vattenslang, tror ni det blir bra??

Hur har ni spenderat dessa stekheta dagar??





*saknar*

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Bad på onsdag? :))

2010-07-12 @ 21:26:06
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Titti

Härligt med semester :) Hoppas ni får det härligt!!!

2010-07-13 @ 09:27:55
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Fina barn :)

2010-07-13 @ 20:00:07
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Catrin Huvén

Hallå där!



Så ni har intagit vår gamla vrå nu :) Härligt med altanen, även om jag förstått att ni fått nyttjat den innan också... Men att kunna öppna dörren från sin egen lägenhet är ju mycket värt!



Hoppas ni ska trivas!! Hälsa Abbe å!



KRAM

2010-07-15 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0