Semester...

Bloggen har hamnat i skymundan, med all rätta...
Vi har haft värmerekord och vi har tagit tillvara på varje sekund!
En liten bloggsemester kan aldrig skada!

Enl. statistiken på min blogg har ni också gjort det, vilket glädjer mig :)

Min födelsedag var fantastiskt bra, fick fina presenter av alla och vädret var på topp :)

Igår var vi hela dagen på badstranden med min syster och hennes familj.
Alfred visade sig vara som en fisk i vattnet och det finns inte en likhet mellan mig och han på den fronten iaf, haha! Han var i vattnet precis hela dagen och jag är så tacksam för hans solskyddskläder. han är en blekfis idag medans pappan ser ut som en kokt kräfta. Jag pressade så fort jag fick chansen men är ändå inte märkvärt brun...
På kvällen blev vi bjudna på grillmiddag hemma hos syrran och det var så otroligt gott.
Vi gick hem kl 24.00 och då var det fortfarande 25 grader ute :-D

Har knäppt massor av bilder och ska uppdatera er senare.

Nu ska vi vara familjära innan pappan reser bort några dagar till Gälleråsen!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!



Jag har startat igång 2 nya tävlingar.



Var gärna med i dem oxå!



Ha en fortsatt trevlig söndag.

2010-07-04 @ 15:51:19
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0