Klaga?

Nu kommer ett inlägg med lite klagan...

Vi har haft 29,1 grader i sovrummet inatt. Det går bara inte att sova i det. Har haft alla fönster i lgh öppen inatt men det har icke hjälpt.
Affe vaknade 04.40 och var PIGG *suck*
Frukosten spårade ur totalt, Affe fick ett mindre utbrott när jag serverade gröt. Det slutade med att han åt upp min yoghurt och jag fick en banan. Inte så himla mättande, men kanske lagomt för min mage idag!

Nu sover lillprinsen igen och jag borde ta tag i hushållssysslorna som ligger och väntar på mig...


Nu kan dagen bara bli bättre :)




Kommentarer
Postat av: Mia

Härlig start på dagen ni har haft.

Men jag håller med om värmen i sovrummet. Det har vart så flera nätter nu, och det känns som att man inte sovit på flera dygn.



och Loe... Jag läste faktiskt Leo. haha... Så jag förstod inte det andra inlägget först. :-D

2010-07-05 @ 11:33:44
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Fina bilder! Klaga inte på värmen!! Det är snart -30 grader ute igen =(

2010-07-05 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0