Ibland kommer det över mig...

...Hur stor saknaden efter Lucas faktiskt är!

Ikväll är en sån kväll!!
Jag skulle behöva en klok storebror här som lärde sin lillebror ett å annat :)

Alfred är inne i en period då han bara gallskriker när han inte får som han vill, ganska jobbigt faktiskt. Idag när vi lunchade på IKEA så bytte t.o.m paret vid bordet bredvid plats. Troligtvis pga att Affe skriker så att man får ont i öronen! Jag vet att det går över... Bara att vänta ut. Hjälper inte att skälla, vår nya taktik är att ignorera!

Hur som helst så skulle det underlätta om storebror var här med oss.

Vi saknar dig plutten!

Du finns i luften vi andas,
i bäcken som porlar och i
syrenen som doftar...
Du finns överallt och du
finns alltid, alltid med oss ♥




Kommentarer
Postat av: madde

du kan låna wilmer :)tänker på er!!!hoppas att vi kan ses snart när du har tid

kramar

2010-07-27 @ 21:15:27
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Yes, det gör jag så gärna så =)

Svarade i din blogg om dejt :)

KRAM

2010-07-27 @ 21:23:28
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Va vackert skrivet till lilla Lucas.. Förstår precis hur du känner ang A, Oskar är precis inne i en skrik period han oxå, eller 2 års trots som man även kan kalla det.

Skit jobbigt, fick tom en dum jävla kommentar förra veckan av en kärring då jag var på stan om att han just väsnades alldeles för mkt o det var typiskt för att jag var en ung mamma, men ärligt talat.. jag orkar inte bry mig om att folk stirrar...

Å för den delen så är jag inte så jävla ung;)



Dax för dejt snart....

2010-07-27 @ 22:08:55
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Jag förstår dig i alla bitar!! Saknar honom oxå!

2010-07-28 @ 01:11:57
Postat av: madde

ska vi ses på tisdag?ska bli kul att ses snart :)ha en bra dag på jobbet!



kram

2010-07-28 @ 09:36:57
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Sofia o Hugo

<3



Å vi vill åxå dejta!



KRAM

2010-07-28 @ 10:38:42
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: nikita

skickar massor av kramar har ifran turkiet till er!!

vi saknar dig & affe !!

albin sa imorse i poolen att han ville leka med alfred..

2010-07-28 @ 14:07:02
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anita

Va fint skrivet :)

Kan tycka det var fräckt att byta plats för att ett barn skriker...dom har förmodligen inge barn själv.

Var med om en grej när Johannes var precis nyfödd. Jag och en kompis gick på Bykrogen här i Fränsta och skulle äta. Hennes nyfödda flicka var med. Vi ställer bilstolarna på ett bord så vi har uppsikt och så går vi för att beställa mat. Då börjar ett äldre par gorma om hur oansvarig vi var som ställde stolarna på bordet för bebisarna kunde ju röra på sig så dom kunde ramla ner. Vi frågade lugnt om dom såg hur små bebisarna verkligen var..?? Dom mumlade lite till svar. En stund senare när vi äter börjar Johannes bli hungrig och jag ska till och ge honom mat reser sig kvinnan högröd i ansiktet och vrålar :- Men fy vad äckligt, jag trodde man kunde få lugn och ro på en restaurang iaf!!! Fram med tissar på offentligt ställe...fy vad äckligt! Då kommer ägaren fram och säger att hans restaurang är öppen för alla och passar det inte damen så skulle hon vara vänlig att lämna restaurangen tyst och lugnt....Till hela saken hör ju också att jag skulle mata min son med flaska för jag hade ingen mat själv..men det fick ju aldrig hon veta :-D Oj oj...det vart långt svar på din lilla ikeagrej ;-D

2010-07-28 @ 21:53:37
URL: http://MammaA.bloggplatsen.se
Postat av: Susssilusen

Kram

2010-07-30 @ 09:58:52
Postat av: Susssilusen

Vem vet, Alfred kanske en gång blir den storebrodern och då får han säkert stöttning av Lucas

2010-07-30 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0