Fullt upp

Mina dagar är späckade och värmen är enorm.
Känns att jag fuskat med vatten idag för jag har huvudvärk.
Är också ovanligt gristrött... Snart semester :-)

Men jag har massor att göra....

  • Tvätta och packa [x]
  • Åka på Ica och handla hem bra att ha i skötväskan-grejer [x]
  • Måste in på FK´s hemsida och anmäla föräldradagar [x]
  • Hämta bil-dvd´n hos syster, montera den [x]
  • Städa ur frysen som stått öppen idag [x]
  • Städa ur bilen och packa allt i den [x]
  • Leta fram coophotellpremiecheckarna [x]
  • Jobba ett dygn [x]
  • Ansa kroppen på hår, från ögonbrynen och ner till fötterna [x]

Ja som ni ser är det massor kvar att göra....

Först ut blir KAFFE!!!

 


Kommentarer
Postat av: madde

hoppas att ni får en jättefin semester!!



varma kramar madde

2010-07-14 @ 20:48:52
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Karin

Åh så skönt det låter. Ha en riktigt härlig semester. Min är slut...........börjar jobba i morgon! PHUuuu

2010-07-15 @ 09:18:53
Postat av: Linda

Hoppas ni får en underbar semester



Kram Linda

2010-07-15 @ 23:47:08
URL: http://familjengranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0