Friska & Krya

Nu är Alfred och jag fit for fight igen, härligt:)

Sovmorgon fick vi också, ända till klockan åtta vilket är mycket bra för Affemannen... I egen säng kanske ska tilläggas :) Men jag tror att både han och jag behövde det efter kräkattacker och feber!

Men som sagt, idag är vi friska och krya. Jag har nyss varit ut och skurat ren lillpoolen och fyllt den med fräscht vatten så nu ska vi snart ta oss ett dopp. Iallafall den mindre av oss, jag nöjer mig med att vara åskådare.

Ikväll kommer sambon/pappan hem också.
Tror han har haft himla roligt... Jag har fått MMS på hans tidtagarur och visst sjutton har det gått fort.
Han är alltså i Karlskoga och tränar lite inför tävlingen som är om tre helger, då är den största delen av familjen Östberg/Karlsson där som hejarklack :) Lite spännande och nervöst är det allt!!

Om bara tio dagar åker vi på semester :-D


NU: bada i poolen!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sötaste badkillen jag sett på länge..

Å vilken fin header du fixat till....

2010-07-06 @ 21:40:39
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0