Åh vad jag uppdaterar dåligt...

...Skärpning på mig!!!

Men solen, sommaren och värmen gör att jag inte riktigt prioriterar bloggen.
Eller det gör jag visst egentligen, men om jag hade kunnat blogga med bilder från min HTC så hade det varit bättre... Vill inte byta till blogspot eller wordpress heller... Lyxproblem, jag vet!!

Hur som helst så har jag jobbat mycket nu och jobbar ännu mer denna vecka, men på fredag så åker vi på semester. Då åker vi till Stockholm för en mysig helg med älskade Erika och hennes familj!

De lediga dagar vi har tillbringar vi vid stranden och på kvällarna försöker vi packa upp någon kartong och boa lite. Det tar sin lilla tid och mycket grovsopor har det blivit!! Ojojoj, vad jag kastar. Skönt att göra det =) Till och med sminkväskan tömdes på gammalt skit, det var inte riktigt igår jag gjorde det!

Nu ska jag äta lite chips och mysa med min sambo :-)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja skärp dej nu ;)

2010-07-12 @ 06:18:53
Postat av: ErikaÖ

:)

2010-07-13 @ 19:59:45
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0