Visst är det en ny dag....

...med nya möjligheter =)

Har hittills haft en skön dag.
Fick besök av sabdra och Silas imorse, skönt att få surra av sig några timmar.
Nu sover lillprinsen ute i vagnen och jag tänkte passa på att dammsuga men fastnade här som vanligt... Tror jag ska gå ut och sätta mig på bron och ta en kopp kaffe i solen istället, försöka NJUTA av dagen.
Städa och dammsuga kan jag göra senare, eller varför inte spara till Albin?!


Nu vaknar visst A, så det är bäst att avsluta detta =)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag försöker oxå städa.. men sitter här ..:)

Njut av dagen istället tycker jag.

Kram Victoria

2010-01-12 @ 13:21:19
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Frun

Jaaaa, idag gick det ju verkligen och njuta ute!

2010-01-12 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0