Underbar pysseldag!

Om någon missat det så är det kallt som f-n ute idag.
Minus 26 grader för att vara exakt... Det är alltså för kallt för alla former av utomhusaktiviteter så vi har varit hemma hos min pappa/syster E och pysslat. Hanna har lekt med Alfred hela dagen (som för övrigt inte sovit en sekund på hela dagen), Wille, pappa och Abbe har byggt modell-mc, jag och Erika har kämpat med ett 1000 bitars pussel.... Så otroligt kul, tror jag ska köpa mig ett stort pussel som jag kan roa mig med när jag får tråkigt!

Farmor bjöd på middag så vi är mätta och belåtna =)

Kattfan har gjort sina behov inne inatt (på min vita ryamatta och Affes fårskinn), händer det en gång till så är det inte kul att heta Kjell kan jag lova. En katt som gör inne har jag inget till övers för.. Visst är det kallt ute men han kan gott gå ut och göra sin behov som alltid annars.

Nu ska jag kolla klart på filmen på trean innan jag knoppar =)


Kommentarer
Postat av: Nikita

vår katt gjorde sina behov inne förra veckan en dag, då åkte han ut fortare än fan kan ja lova!

2010-01-06 @ 21:18:55
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

DET är för kallllllt:P

2010-01-06 @ 21:29:30
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Frun

Men ge den frusna kattstackarn en vacker blingbling-kattlåda på en guldpedistal =)

2010-01-06 @ 21:37:12
Postat av: Elsa

Här har det också pysslats. Pussel ca 20 bitar och tillverkning av smådjur av filtkulor o piprensare

:-O

2010-01-06 @ 22:23:39
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Nikita: Det gjorde min med, nästa gång är jag inte lika snäll...

Frida: Jaaa :)

Frun: Skulle tro, de har världens största skithus, UTOMHUS ;)

Elsa: Men vad kul att bygga smådjur ;)

2010-01-06 @ 22:40:37
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Nu var det ett tag sedan igen... Men nu när det är vardag igen så kan vi väl boka en date. Hör av dig!!

Och du, tänk dig själv att gå ut och sitta och skita i -23, skulle inte du oxå då hellre välja en härlig ryamatta?!

2010-01-07 @ 09:10:49
Postat av: Duracellamman

Vilken härlig pysseldag Ni har haft! Men hjälp så kallt!! Nu kan ju värmen gott få komma tycker jag ;-)



Varma kramar!

2010-01-07 @ 10:56:21
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Anonym: Jag dejtar gärna, men vem är du?? ;)

Duracellmamman: Håller med, lite för kallt nu!



2010-01-07 @ 15:24:16
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Anonym=Jenny i Granlo!!!Trodde du var tankeläsare:)

2010-01-07 @ 15:38:44
Postat av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Hihi, önskar att jag var det ibland Jenny =)

Vi ses mer än gärna nån dag, har ju inte fått se ert underverk irl heller!

2010-01-07 @ 16:28:36
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Annika

Även min vovve har gjort inne nu när det är så kallt.. men man ser ju hur kallt det är för även dom.. vovven hoppar på tre ben och står på två och kissar! Inte lätt för dom i kylan heller..!

Testa kattlåda! :)

2010-01-07 @ 23:43:21
Postat av: Jenny

Det är ju inte bra för katterna att skutta runt i kall snö. Att låta katten ha en låda inne ett par veckor när det är som värst är det minste man får ge dem om man nu ska ha en katt.

2010-01-09 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0