Tråkmåndag!

Vi har en riktigt tråkig med ganska så skön måndag.
Vi gör absolut ingenting alls, vi leker lite, slappar, leker lite till, äter, vilar, leker, äter mellis.... Ungefär så ser dagen ut!

Ska iaf åka och träna pump sedan så att jag får lämna huset!

Nu ska jag gå och förbereda dagens middag, pastasås med soltorkade tomater, spenat och kycklingfilé.
Väääldigt gott och enkelt!  Egentligen har jag lite svårt att lägga ut recept eftersom jag är "höftarens" mästarinna... Jag ser ofta recept i tidningar och tänker att det skulle vara gott, men det slutar alltid med att jag gjort om det till mitt egna. Så man får helt enkelt ta mina recept med en nypa salt, eller helt enkelt smaka sig fram :) 



Ser fram emot morgondagen då vi har lite planerat, ibland gillar jag oplanerade dagar, men ibland blir jag bara stressad (eller apatisk kanske man kan kalla det?) av det också...

Imorrn är det iaf babysång, ska ta en härlig prommis dit med Sofi & Kerstin.
Någon jag mötte på bvc sa att vi var för stor för babysång nu, men det är ju nu först nu som Alfred verkligen uppskattar det så vi tänker gå dit och visar det sig att han faktiskt är för stor eller inte välkommen (men visst är alla välkommen till kyrkan) så går vi på ÖF ist!!

Nä, nu ska jag ta en prommis.... till postlådan ;)

Väntar på fina ringar jag vunnit i en bloggtävling i december, men de kommer aldrig :(

See U


Kommentarer
Postat av: Erika

Fin bild - hur fick du till den?

2010-01-21 @ 08:27:24
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0