Solen skiner idag =)

Vilket underbart väder det är idag, solen skiner och det är 16 grader. Ganska så lagomt om ni frågar mig :-)

Har hunnit dammsuga, fikat frukost, bakat sockerkaka och plockat undan lite mera jul...
Nu väntar vi besök av Titti och Johan, de är ute på en skotertur och kommer hit :-)
Albin fick ta vår skoter och åka o möta upp, trist att man inte kan köra tvärs över sjön, för det skulle ju ha varit smidigt. Men Marmen är ström och kan vara förrädisk och köra över om man intre vill bada isvak.

Jag önskar er alla en superfin lördag!



Kommentarer
Postat av: maijsan

hej hej! ja jag borde nog pröva det. Konstigt tycker jag bara eftersom jag använder samma kamera och vissa bilder fungerar andra inte. Och oftast får jag bara ut en bild ;( men som sagt, jag prövar och hoppas att det fungerar :)

2010-01-09 @ 14:34:30
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Titti

Tack för kaffe!! Nu får vi se om förkylningsbacillerna frös ihjäl eller förökade sig.....

2010-01-09 @ 15:23:16
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0