Pimpelfiske

Ännu en dag med en hel del friskluft =)

Packade ryggsäcken imorse och åkte mot Stöde där grabbarna har pimplat och vi tjejer & barn höll oss på land där vi grillade istället. En mycket trevlig dag med lika trevligt sällskap =)
Det var meningen att vi skulle åka skoter dit, men pga en krasslig son (igen) så valde vi att åka bil vilket var mycket klokt! Affe har ont i halsen så jag söker upp bvc imorrn när vi vaknar. Han varken sover eller äter så det tar på vårea krafter. Märkligt att det kom samma sekund som vi åkte hem från fjällen, där i stugan har han knappt gråtit en enda gång...
Stannade hemma hos Jenny och Krille innan vi åkte hem.
Alfred hade tur, för Malin o Johns Edvin följde med dit så lyckan var total. Affe älskar större barn och dessutom så var Edvin en riktigt gosig kille ;)

Min älskade syster är hemma också, så jag hoppas att jag kan träffa dom så snart som möjligt.... LÄNGTAR!!!

Fortfarande inge bilder överförda.... Min dator är nästintill värdelös just nu så jag tillbringar inte mycket tid alls vid den. Ska ta tag i det nu =)

Ses kanske ikväll, annars får ni sova gott!

Friskluften gör mig trött!!!!

Kommentarer
Postat av: MM

Va kul å träffa er ! Å få se söta Affe i verkligheten :D

Edvin pratade förfullt om Affe när han kom hem ;)



Och friskluften gör mig också trött märkte jag ! Ha sovit 3 timmar nu ikväll :O

2010-01-03 @ 21:12:01
Postat av: Titti

Härligt väder har ni haft idag iallafall :) Lagom kallt lixom!

2010-01-03 @ 22:47:14
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va underbart det låter, en riktig toppendag! Hoppas ni haft en lika fin kväll! Kram Jenny

2010-01-03 @ 23:30:36
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Frun

Underbart att va ute så där!

2010-01-04 @ 08:59:35
Postat av: Anna-Maria

Friskluft behöver man alltid ha och jag hoppas ni hade det rikigt mysigt och bra väder med sol och minusgrader.. =)



Hoppas lillprinsen snart är bättre, inge skojj att vara dålig!



Idag är det kalas i himlen, vår William bjuder på tårta och ballonger..



Många kramar till er..

2010-01-04 @ 11:10:55
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0