F R I D A Y

Äntligen fredag igen :-)

Har hunnit baka en kaka som nu står i ugnen, vi ska få besök idag av en gammal vän och hennes son... KUUUUL!

Annars så består dagen av tvättning och städning, vill ha rent i nför helgen och framför allt så vill vi ha rena kläder på kroppen, något vi knappt har idag. Jag har nämligen låtit tvätthögen växa sig enorm!!

Ikväll är vi bortbjudna på middag till Per och Anna i Stöde, kanontrevligt =)

Nu orkar jag inte blogga mer, ska ta och dricka mitt kaffe!

Ha en härlig fredag läsare!!


Kommentarer
Postat av: Linda

låter ungefär som min fredag, städning och en massa tvätt. Och med tre stycken som älskar att stöka till så känns det som att man får arbeta lite i motvind när det gäller städningen :) Men det måste ju göras :)



Hoppas ni får en riktigt bra helg//Linda

2010-01-22 @ 10:08:29
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Maria Östberg

Hur gammal är man om man är gammal i din värld ;-). Och vem är denna gamla människoa hihi. Trevlig helg!!

2010-01-22 @ 10:26:55
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok

Hoppas att kaffet smakade bra.



Förresten har dina ringar kommit? De du vann i min adventskalender från Daylon? Nyfiken.



Kramelikram och trevlig helg!

2010-01-22 @ 10:59:33
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Anna-Maria

Hej mamma therese! =)

Tack snälla du för dina underbar och varma kommentarer.. Jag blir alldeles rörd och tårögd! Tack!



Tänk, för ett år sedan skrev jag till dig om att jag precis hade förlorat ett barn..

Nu året efter skriver jag att jag är världens lyckligaste 2 barns mamma! =)

Jag är mamma till ett jordbarn precis som du!

LYCKA..



Jag hoppas och önskar er en underbar helg och kom ihåg att alla "måsten", det kan man ta sen.. =)



Många kramar från mig!

2010-01-22 @ 13:28:13
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Låter som en helt ok fredag. Trevlig kväll

2010-01-22 @ 14:11:23
Postat av: Pilo

Det är okej att tvätta en annan dag! Hoppas att du hade en mysig fredag! Ska kolla in din tävling nu.



Ha en bra dag och tack för kommentaren hos mig!

2010-01-23 @ 10:42:44
URL: http://vardagsresa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0