Babysim

Nu har vi varit och simmat, superduperroligt tycker både Alfred och hans föräldrar ;)
Första gången sedan juluppehållet. Kul att se alla kända ansikten igen :-)

Nu sover min lilla skönhet och vi har tv-maraton här hemma... En himla massa bra att titta på ikväll!


Måste försöka förtydliga mitt föregående inlägg:
Det är inte jag som får de elaka kommentarerna, utan det är bara något jag tänkt på när jag läser bloggar.
Det verkar liksom vara helt okej att skriva elakheter, eller inte okej men ganska så vanligt.
Visst, man kanske får räkna med att det kan komma någon syrlig kommentar, men rent utstuderat elaka kommentarer tycker jag inte att någon ska behöva acceptera.
Jag har också fått, fick ju min första förra veckan och förhoppningsvis ska jag slippa dessa i fortsättningen!
Ni kommer inte att märka va mina skyddade inlägg så det är ingenting att bry sig om ;)

Denna blogg fortsätter som den alltid gjort!


Kram på er som läser och hoppas er helg varit fantastisk ♥

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Låter bra det, vore för tråkigt att inte veta nåt, hur det går och så :O)

Och när ni kommer till Värmland, måste vi greja till en bloggfika! Lova att du kommer ihåg detta!

2010-01-17 @ 21:29:49
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Klart jag kommer ihåg det Lotta =)

2010-01-18 @ 09:53:59
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0