Teletubbies

Ny vecka - Nya möjligheter sägs det, så vi kör på det!

Har idag haft besök av Sandra och Sillen, länge sedan vi träffades så det var riktigt skoj.
Nu blir det lugnt resten av dagen... Tanken är att A ska sova ute i vagnen så att jag kanske kan få dammsuga och torka av golven i samtliga rum.
Solen i all ära... Men allt damm syns verkligen 100 gånger mer :(
Att jag dessutom har två katter som fäller sjuka mängder hår gör ju inte saken bättre. Kan man kanske raka dom som man gjorde med hunden? Men då skulle jag vara tvungen att ta in en kattlåda istället och det vägrar jag så de får nog behålla pälsen ett tag till ;)

Nu kollar Alfred på Teletubbies och jag sitter här och häckar, blir lätt så =)


Ikväll är det äntligen dags för ett cirkel-pass igen, ska bli fruktansvärt kul/skönt!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får er underbar dag



kram Linda

2010-02-15 @ 11:56:22
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja, damm har man så det räcker =)

2010-02-15 @ 19:17:52
Postat av: Fatima/Caroline

Cirkel-pass is th shit!!! =D Me like!

2010-02-15 @ 21:27:04
Postat av: ErikaÖ

Träna på!

2010-02-16 @ 10:00:19
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Önksar att min lilleman kunna ägna en liten stund åt sig själv så jag oxå hann med dammsugan.. men jag har en liten son som älskar att sitta på axeln och bli klappad i rumpan.. =)



Hoppas ni mår någelunda trotts allt tråkigt som har hänt..



Sänder en jättekram till er..

2010-02-16 @ 10:02:11
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0