Smal...

Jag vill bli smal igen, vill få tillbaka den kropp jag en gång hade.
Hade en riktig depp häromdagen då jag satt och kollade på gamla kort!



Jag hade fått barn här oxå, så att skylla på det går inte....

Nä Albin... du får nog "flytta hem" igen så att jag kan börja träna.
Kanske ska man ge dom där kolhydrat-dieterna en chans igen men jag tycker ju att det är så sjukt tråkigt att inte äta kolhydrater så jag vet inte...

Kanske fortsätter jag gnälla och inte gör ett skit åt saken, skyller på att jag börjar bli gammal ;)

Kommentarer
Postat av: Titti

Att man trivs i sig själv är nog det ultimata.Sedan bryr jag mig inte om hur smal eller tjock man är! Tycker du är bra som du är!! Kram!

2010-02-24 @ 06:21:34
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

LCHF och snabbast ner 5 kg bjuder den andren på en barnfridag med middag lagad vid återkomst?! Start på måndag? Jag vill oxå ha tillbaka min kropp...

2010-02-24 @ 10:07:12
Postat av: Sofie

Ja det kan vara deppigt att kika på gamla kort!! :(

Jag har upplever precis samma sak!

2010-02-24 @ 11:15:19
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Fatima/Caroline

Ja, uschhh vet hur det känns, men jag har lagt undan mina fotoalbum ett tag (bortträgning kallas min diet... åtmindstonde till jag ammat klart) hi hi ;D Jag har en träningsDVD för hemmabruk som är ganska bra (när man inte kan komma hemifrån) Dock är den ju endast bra om man använder den... inte som nu när den ligger i lådan ;D

2010-02-24 @ 16:59:42
Postat av: Fru Evelina

Åh jag vet precis hur du känner! Även om jag inte är tjock nu så skulle jag ge mycket för att iaf väga lika mkt som innan graviditet... Bristningar och sånt får man ju lära sig att leva med helt enkelt men kilona kan man ju göra nåt åt. Förhoppningsvis =)



Kram

2010-02-24 @ 18:49:09
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Helen

Jag vill åsså... Fy fan för ålder +30 och gamla kort =/

2010-02-25 @ 19:11:49
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0