Good morning Matfors!!

Känns inge bra idag... Är så vansinnigt YR i huvudet, tycker det känns obehagligt att bära på Alfred. Men han mer eller mindre kräver det idag så vi sitter ner på golvet, då är fallhöjden inte densamma.
Jag har fått i mig två mackor och en yoghurt + en balja med kaffe men det verkar inte hjälpa tyvärr... Nu sover iaf lillgrisen så det kanske hinner gå över om jag vilar lite jag med!

Alla statusar på FB säger att det snöar idag, men hur mycket jag än tittar ut så ser jag ingen snö. Men den kanske kommer lite senare till Runsvik ;) Måste ta mig ut på en liten shoppingrunda idag, ska på kalas till Maria ikväll och man kan ju inte komma tomhänt ;)

Skönt att läsa att vi är fler som väljer andra färger än ROSA till våra grabbar... Vill Alfred ha rosa när han väljer själv så får han såklart det, men idag bestämmer jag och då blir det vad jag tycker om. As simple as that!

Har fått dille på matvete (tack vare Jenny S) så nu ska jag ta och koka lite sånt till vår lunch, sallad och stekt kycklingfilé till detta, och en thaicurry-dressing! Sjukt gott och ganska nyttigt!!

Nu ska jag passa på att vila innan lilleman slår upp sina fina blå igen ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men shit, så var jag igår.

Tvär yr i huve plus tokont i magen.

Aldrig nån bra kännsla...

Barne fick nöja sig med att lyssna på massa sagor där jag låg i deras "myshörn" och tyckte synd om mig själv.

Krya på dig!

Kram!

2010-02-11 @ 12:32:31
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det är skitläskigt att bära på sitt barn när man inte riktigt mår som man brukar.

Freddie som tyvärr är sjuk fick "komma själv" till mig plus att jag bytte hans blöjan på golvet.

2010-02-11 @ 12:34:58
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Anita

Johannes slapp bära rosa han med ;-) Köpte tom en ny vagn tills han kom för Josefins var ju en röd med vita prickar...men men, det var mina pengar och jag gjorde vad jag ville med dom :-D

Kram!!!

2010-02-11 @ 13:49:52
Postat av: ErikaÖ

För mkt kaffe - då blir jag yr!

2010-02-11 @ 14:38:52
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Erika: Var yr innan kaffet, är bättre nu efter mat, vila och friskluft!!

2010-02-11 @ 14:54:54
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Jag har nog missat en diskussion men varför skulle du klä Alfred i rosa? Jag är ju inte feminist så jag tycker nog att det passar lite bättre med andra färger än så länge. Robin hade lite rosa när han var liten men då var han typ småskolebarn. (som om det vore nån ursäkt, dessutom var det ärvda kläder. Inte köpta av mig)

2010-02-11 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0