Vilken underbar förmiddag!

Idag var vi hembjuden till Sofi och Jörgen i vår föräldragrupp.
Så himla kul att träffa alla barn och föräldrar igen :-)

Men nu något viktigare... Lunchen ;)
Risgrynsgröt, skinkmackor på hembakade segkakor.
Ett dessertbord med saffranssockerkringor, lakritstryffel, negerbollar & knäck...
Ja, och nu rullar jag fram ;)
Otroligt trevligt och gästvänligt att komma till er!!!

Nu kokar det en älgköttgryta på spisen, sambon är och pluggar, sonen sover och katterna käkar slamsor från älgköttet!
Ska ta och griljera vår skinka ikväll också :-)



Dagens utmaning: Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag har gjort massor av saker man ska ångra, och det gör jag också. Men dessa delar jag inte med er... Men samtidigt tycker jag att livet är for kort för att man ska gå omkring och må dåligt över saker som skett. Red ut och gå vidare :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va mysigt Ni verkar haft det, synd bara att ja inte ser headern din.. Måste va nå fel på min dator va`?

2010-12-19 @ 18:01:12
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0