Rationella Therese ;)

Alla klappar klara, känns underbart :)
Eller måste faktiskt in och köpa smink imorrn, till Emilias sminkdocka. Det följer visst inte med nu för tiden... Tråkigt med sminkdocka utan smink ju, det är väl kanske därför de är omdöpta till frisyrhuvud!!

Är för övrigt grymt imponerad över mig själv, relativt få klappar under granen vilket innebär att jag rationaliserat. Har helt enkelt endast handlat till Alfred, Emilia och Tilde. Ingen vuxen får paket och vi byter inte med vänner.
Varför denna snålhet av mig då? Joo, enkelt.
Jag har en usel lön nu när jag jobbar deltid, och det känns bättre att lägga pengarna på mat/räkningar än klappar. Såg i Ulrikas blogg på en omröstning att många väljer att köpa klapparna på kredit och det har jag valt att INTE göra. Säger inget om dom som gör det men mig passar det inte!

Annars då?
Jo, haft en kanonisdag.
Kaffe hos Ulrika sen Birsta med syster och Dessi. Ceasarsalladlunch + kaffe på Waynes, hem och byta bil, slå in klappar och dra på jobb.

Nu har jag ätit skinkmackor med sambon och nu skriker sängen efter mig!

Så kram och godnatt på er alla


Kommentarer
Postat av: karro

naaw, så stor han har blivit! :D sötungen! :D



och nää, handla juklappar på krita är väl ingen bra idé, kan ju låta lockande, men inte speciellt kul när det ska betalas, det blir väl gärna att man köper ännu mer när man inte behöver betala direkt?

2010-12-20 @ 23:00:05
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Karro: Jag tror som dig och jag vill betala mina på direkten! Ja men visst är han stor, vart tog tiden vägen liksom??

2010-12-21 @ 07:41:38
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Men vad menar du..ska inte jag få någon julklapp av dig?? Jag som handlat mängder till dig! ;p Nej men i ärlighetens namn o precis som vi sa i går, tycker oxå att det känns onödigt på ngt vis att "byta pengar" med varandra. Hellre att barnen får klappar, den glädjen de visar över dem..det räcker gott för mig :)

2010-12-21 @ 12:08:04
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0