Presenter :)

Igår fick Affe ett paket av urtrevliga Veronica på Fina Små Ting :)
Han fick ett pussel och ett paket med självlysande stjärnor.
Pusslet älskar han, det var helt perfekt. Han klarar av att lägga det utan större hjälp av mig + att vi kan träna på något han älskar, nämligen att räkna. Affemannen kan nu räkna till fyra och det är han mäkta stolt över :-)
Stjärnorna ska vi sätta upp när vi byter säng, dvs efter jul. Då återkommer jag med bilder på dom :)

Var med och tävla i tävlingen från Fina små ting, du har tre söta vinster att välja mellan :)
Avslutar den imorrn!!

Tusen tack Veronica, supergulligt!! Alfred tackar och bockar :)

TVHC puzzle


Mer i brevlådan fanns en vinst :)

Vi var med i en facebooktävling och vann ett par jättefina tofflor från Bellio.se
Dessutom fick vi med halsduk och lammskinnsulor, perfekt till våra svinkalla golv!
Tusen tack!! 
Det lönar sig att tävla ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad glad jag blir att Alfred tycker om pusslet!:=)

Och vet du, jag var på väg att skicka ett par tofflor till honom istället men tur att jag inte gjorde det nu när ni vann Bellio tävlingen! Tofflorna jag har i min butik är nämligen ganska lika!

2010-12-02 @ 22:03:16
URL: http://www.finasmating.se
Postat av: Sofi

Ni har tur ni!

2010-12-02 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0