Moffen :)

Min pappa har varit här idag, eller Moffen som vi kallar han :)
Vi har gjort Birsta City, fort vare gjort ;)
Rätt lite folk med tanke på att det är jul om några dagar.
Vi unnade oss en god lunch och köpte julklappar!!
Tack för idag käre far ♥

Nu kollar jag på byggare bob och Alfred kollar på traktorn som är här och skottar bort snön åt oss, det har kommit massor... Mysigt men ändå jobbigt :)

Ikväll ska jag slå in lite klappar och dricka glögg tror jag, har även en sprakande brasa med julmusik på dvd som jag kan slå på för maximal julkänsla, haha!


Funderar över dagens middag... Vad ska man göra? Noll ideér tyvärr... Ingen som vill bjuda oss på mat idag kanske?? ;)




Dagens utmaning var trist:
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Alla födelsedagar är väl trevliga, har ingen speciell jag kan peka ut!

Kommentarer
Postat av: Titti

Här blir det skinkstek å visst är ni välkomna!

2010-12-18 @ 14:05:45
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: karro

jag tänkte äta potatisgratäng.... och kyckling!

2010-12-18 @ 14:24:36
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Här blir det BiteLine! Haha.

Men Per Morberg skulle gärna få komma hem till mig och laga mat. Hehe. ;-)

Ha en bra lördagkväll!

2010-12-18 @ 16:25:31
Postat av: marie

men vad har hänt med din blogg? hela överdelen är borta..

Kram

2010-12-18 @ 16:29:53
URL: http://marienorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0