Kollegor!

Jag gillar mitt jobb ganska bra, men helt ärligt så skulle jag inte ha något emot att vara så pass tät att jag inte behövde jobbet för att få ihop månadens räkningar.
Vissa dagar på jobbet går ju superfort och andra dagar är hemskt sega.
Idag har det varit en bra dag, har jobbat med världens mest positiva och glada kollega, vilket ger mig energi.
Viktigt att kunna skratta och ha kul på jobbet.

Hur som helst så har vi skämtat om denna jäkla fredagsmys idag, jag tänkte vägra skriva att vi ska fredagsmysa... Men va fan, alla andra gör ju det. Alla facebookstatusar och alla fredagsblogginlägg handlar om just denna fredagsmys! Jag bestämde mig sen för att inte vara sämre ;)
Vi ska fredagsmysa som aldrig förr här hemma. Vi ska äta gott, ta ett glas rött, tända ljus och bara titta i varandras ögon hela kvällen. Okej, det där sista kanske inte är riktigt sant men det skulle ju vara pricken över i:et ;) Sanningen lär ju vara att jag tittar på idol medans Abbe ligger och tittar på filmklipp på kossan.se och skrattar högt. Men vi myser ändå ;)


Sååå, fredagsmyskram på er alla ♥


Kommentarer
Postat av: Nikita

haha låter ruskigt likt våra fredagskvällar.. eller myspyyyyyyyskvällar övht ;-) jag ser på tv eller knappar på datorn å daniel somnar i soffan :P

2010-12-03 @ 16:37:27
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Titti

Inte mina inlägg..Jag ska ju mest åka bil så det är ju lagom så mysigt ;)

2010-12-03 @ 16:38:47
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Å myys på Er oxå. Här hemma blir de bara ja o Oskar som myser på, medan pappan i familjen åker iväg o spelar poker.. Hoppas på storkovan!! De blir kycklinggryta, alkoholfria drycker, dippa grönsaker, äta godis för Oskars del. En annan får se om ja får i mig nåt ihuvudtaget.. Annars är de ju alltid roligt att tillbringa kvällen på dass, eller inte...



Mys riktigt ordentligt nu o ta ett glas vin för mig med;)

2010-12-03 @ 16:55:44
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Aha..du jobbade idag, då hänger jag med varför det började tuta upptaget då jag ringde. Hör av dig om o när du har tid över så kan vi "resonera mera" ;)



Myyysiga fredagshälsningar från andra sidan berget :)

2010-12-03 @ 17:11:59
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: madde

härligt att trivas på jobbet och det är arbetskamraterna som "gör" att man trivs!!



Kram

2010-12-03 @ 20:55:55
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0