H E L T I D

Usch och fy... Har skrivit på papper idag om att börja jobba heltid.
Inte för alltid iofs, men iallafall i sex månader. Detta finns det bland annat såklart ekonomiska orsaker till. Hur som haver så känns det inte direkt uppmuntrande men man ska vara glad att man har ett jobb. Och jag har även några riktigt bra kollegor. Annars kan jag tycka att det är en hel del kackel på kvinnodominerande arbetsplatser, rent generellt alltså (inte bara min)!

Vad händer ikväll då?
Jo hämtade hem prinsen från dagis, glad som vanligt nu för tiden.
Åkte hem och stekte köttbullar och stuvade mackisar.
Sen har vi mest bara lekt och busat. Jag har även försökt att städa lite.
Kan inte slappna av i soffan förrän det är undanplockat.

Abbe har dragit till fjällen med grabbarna, så vi har pappafritt ikväll.
Imorrn ska junior få åka till sin farmor eftersom jag ska tillbringa min helg i kommunens lokaler!
Tråkigt och tomt... Kan inte minnas när jag var helt ensam senast :(

Annars då?
Jo, Sundsvall ska tydligen stinka kattpiss... Tur man bor i matfors :-)

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Jag ser i alla fall fram emot att du ska jobba heltid och vara här på jobbet mer.

2010-12-10 @ 09:49:27
URL: http://karlsson.it/blogg
Postat av: Therese

Tack Maria :)

Du känner inte till att jag ska gå natten mars-maj va?? ;)

2010-12-10 @ 09:50:42
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Maria Karlsson

Jo jag vet ju det! Tycker väll inte det är lika kul men jag får väll stå ut.

2010-12-11 @ 10:30:04
URL: http://bloggmaria.karlsson.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0