Förvirrad mamma??

Sov ut med lillprinsen idag och softade sedan på med tv i sängen :)

Ska jobba kvällen så jag gjorde klar Affe för dagis, tar på jacka och åker....
Upptäcker när jag kommer dit att han inte har några ytterkläder att ta på sig vid utelek.
Allt hänger fint hemma på kroken... Missade jag att det är -19 grader ute eller?
Erbjöd mig att åka hem och svänga in med overallen men han får leka inne med de minsta idag och det är kanske lika bra det. Det är i kallaste laget! Tur att vi har en riktig åkpåse (Voksi) iallafall så då kan han sova ute trots hans mammas förvirring, haha!

Nu kaffe sedan en sväng genom stan på väg mot jobbet!

Gillar att jobba kvällen, då är man ensam och jag trivs när jag kan poa på i mitt eget tempo. Tråkigt bara att det är mindre tid med familjen! Ser faktiskt fram emot mars då jag kommer att börja jobba heltid natt. Tänk vilken lyx att få äta middag med sin familj varje dag :)

Näää, see u later!!


Kommentarer
Postat av: Nikita

du det har jag inte riktigt koll på såhär på rak arm

vilken valbar kurs jag läste ?!

Minns ej vilka som låg som valbara och vilka som låg som obligatoriska..

jag har inte läst sjukvårdskursen nu iaf så jag räknas ej som uska i landstinget utan bara i kommunen. men i sjukvårdskursen är det obligatorisk praktik så därför läste jag inte den nu ...

2010-12-15 @ 10:21:09
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nikita

Jaha, jag läste ingen av dem nu.. meh varför en sur gubbe, det är väl toppen att du gör din validering :D så blir du uska du me =)

2010-12-15 @ 10:37:28
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nikita

ne det är väl inte så stort att vara uska.. men det är ju nåt iallafall =) Vore ju bra om de vore lika enkelt att bli ssk eller barnmorska eller så ;-)

2010-12-15 @ 11:02:21
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Liw tävling på bloggen

Var ett tag sen jag var in här så grattis till nya arbetstider. Natt är väl allas dröm, eller i alla fall min nu när barnen är små..

Trevlig onsdag!

2010-12-15 @ 12:58:18
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0